Daily Stories

5. #WC

2020. január 28. 10:52 - Daily Stories

Elérkezett a reggel tíz óra magassága és eljött a pillanat, irány a mosdó. A reggeli, a mellé elfogyasztott 750 ml szénsavmentes víz illetve az ezek után kb. 30 perccel megivott espresso (egy cukor, nagyon kicsi tej) kifejtette a szokásos hatását. Bent az open office-ban is van mellékhelység viszont én a távolabbi, bejáratnál lévőt részesítem előnyben.

Mikor kiérek, áthaladok a mosdókon majd örömmel konstatálom, hogy a következő teremben lévő összes helyiség üres. Összesen három stall van illetve ezekkel szemben három fali piszoár. Én mindig a legelső stall-t szoktam használni, ha üres.

Az itt eltőltött napi 30-40 perc alatt (van, hogy ebéd után vagy kora délután is beesik egy) mindig azt számolgatom percre leosztva, hogy ezért a tevékenységért mennyit fizet nekem a cég. Azt hiszem van egy erre specializálódott app, de lusta vagyok rákeresni és letölteni.

Dolgom végeztével visszamegyek a mosdókhoz és alaposan megmosom a kezemet három nyomás folyékony szappannal (Ilyenkor mindig átfut a fejem, hogy remélem nem szárítja ki a kezemet.). Aznap már kb. negyedjére mosok kezet. Utána megtörlöm a kezeimet papírtörlővel. Meleglevegős kézszárító is van a falon, de azt nem szeretem használni. Először a bal kezemet törlöm meg, hogy a víz ne folyjon rá az órámra. Megtörlöm a tenyeremet, aztán a kézfejemet majd az ujjaim közét.

Kifelé menet mindig lekapcsolom a villanyt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dailystoriesblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7315433204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása