Daily Stories

1. #Reggel

2019. szeptember 10. 21:05 - Daily Stories

A buszon a srácnak ugyan olyan pulóvere van, mint nekem. Vagy legalább is nagyon hasonló. Ő is inggel vette fel. Vajon ő is annyit szokott szenvedni vele, mint én? Mikor felveszem az inget eleve elővigyázatos vagyok és nem tűröm be egyből a nadrágomba. Amikor a pulóver felvételére kerül a sor direkt megfogom az ingem ujját, hogy a pulóver ne húzza fel, de rendszerint kicsúszik a kezemből és természetesen felgyűrődik. De nem csak az ing ujja… A pulóver teljesen rátapad az ingre, így a váll rész lecsúszik a lapockámra, a kar rész pedig teljesen kicsavarodik. Ekkor egy 10 perces procedúra következik, ameddig normális állapotba cibálom magamon az inget és rajta a pulóvert. Ha ez sikeresen megtörtént utána jöhet csak az ing betűrése a nadrágba. Vajon ez a srác is ezt játsza minden reggel?

Szerencsére ma rajtam csak egy póló van és bőrkabát.

Ekkora bevillan, hogy reggel a fogmosás után nem használtam fogselymet. Basszus, miért felejtettem el? Érzem, hogy emelkedik a vérnyomásom. A nyelvemet véghúzom a fogsorom belső felületén. Aztán a külsőn is. Próbálom megvizsgálni a fogközeimet, már amennyire elérem őket. Itt is, ott is kis lepedék darabokat érzek. (Valószínűleg nincs ott semmi, de a fogselyem elmúlasztásának tudatában mégis érzem.) Remek… Mindegy esete bepótolom.

bus.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: #Reggel

A bejegyzés trackback címe:

https://dailystoriesblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5115061220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása